vasárnap

Az ötödikesek nem felejtenek



Az  V. E tanulói néhány hónap elteltével így látják az ötödik osztályt. Nem idézünk mindenkitől, s főleg nem mindent, mivel nagyjából ugyanazokról a dolgokról írtak. Általában nem tetszik nekik, hogy az első óráikat más-más osztályban tartják - bár volt egy diák, aki szerint ez kifejezetten jó. Sokan visszavágynak a tanítónénihez, többen mint ahogyan az idézettekből kiderül.



 itt még negyedikesek


„Az ötödik osztályt nagyon nem vártam, azért mert tudtam, hogy milyen rossz” (neve elhallgatását kérő diák)


„Én már nagyon vártam az ötödik osztályt. Az első félévben, még egy picit szokatlan volt a tanárokkal, főleg év elején.” (Béres Szilárd Kálmán)

 

"Szerintem a tanci kedvesebb volt a tanároknál - tisztelet a kivételnek." (K. N. L.)


"Szerint az ötödik osztály nem könnyű. A XX tanár túl sok házit és tanulni valót hagy fel. A XX tanár túl szigorú, és ő is sokat hagy fel. Szerintem vannak könnyű és nem könnyű tantárgyak." (Szász Anita)

 

"Vannak jó tanárok, vannak rossz tanárok, és vannak közepesen jó tanárok. (Málnási Orsolya)


„Az ötödik osztály az nehéz, és nagyon sokat kell tanulni. A tanárok kedvesek, vannak akik szigorúak” Vinczefi Rebeka


„Szerintem az V. osztály nem annyira nehéz. Engem leginkább az zavar, hogy nincs saját osztályunk. A tancival sokkal egyszerűbb volt, de nekem az ötödik osztály is tetszik.” (Szász Szónia)


"Az V. osztály számomra sokkal nehezebb mint a IV. vagy a III. Eleinte furcsának tűnt hogy minden órán más tanárnő vagy tanár lép be az osztályba. De szerintem van jó is az V. osztályban például az osztályfőnököm nagyon kedves, és sok élményt élek át vele." (Mihály Réka Beáta)



"A tanárok furcsák, unalmasak, de a legtöbb vicces pl.  a XX tanár, YY tanár stb." (Demeter Hilda Izabella)



"Szerintem nem olyan szörnyűek a tanárok, mint ahogy elképzeltem, sőt nagyon kedvesek, és egyes tanárok elnézőek. Szerintem a tanítónénivel picit jobb volt." (Trifán Evelyn)