kedd

Mi zavar egy ötödikest októberben?





Lány: "A Nap. Azért mert egész nap süt a Nap."

Fiú: "Engem zavar Exxxx (lány) zavar, és minden szünetben füt utánam és rúg engemet. Engem minden lány rúg engemet, kivéve Krisztát és Trixi. Exxxx (egy másik lány) mind fut utánam, és rúg.

Lány: "Rxxx (fiú) szokta rúgni a táskámat is, és én neki nem szoktam csinálni semmit. Már szétrúgta a táskám sarkát."

Lány: "Engem Hxxx (fiú)  idegesít, mert egész nap csinál valamit a hajammal. És Kxxxx (lány), mert olyan erőszakos és nem akarok már vele ülni, és nem akarok többet vele hetes lenni, mert nem végzi a dolgát, és megy le szüneteken, és én pedig maradok fenn egyesegyedül."



Fiú: "Engem Rxxx (fiú) zavar mert múlt rajzóra után is összefestett, és ma a szemetét a táskámba rakta, és nem hagy békén."



Lány:   "Jxxx (egyik fiú) csúfakat beszél.
          A nap állandóan besüt.
          Rxxx (másik fiú) órán beszél.
          Jxxx (egyik fiú) jelenléte. 



Fiú: "Hogy nincs szekrény, ahová tegyük egymás dolgát. Nincs saját osztályunk, és délután kell járnunk. Hogy néhány tanár szigorú és stresszelnek engem."






Rajzok: Izsák Anikó