csütörtök

Hatodikosok felmérése



Hogy telt a tegnapi napotok, hogyan készültetek a mai nap nagy eseményére?

Bükkösi Orsolya (VI. D): A tegnap átnéztem az angol leckéket és a szavakat. Aztán a magyart és a románt. Kimentem játszani a barátaimmal, azután hazamentem és újból átnéztem mindent.

Réti Sarolta Adrienn (VI. D): A tegnap a mai tesztre úgy készültem, hogy átnéztem az angol szószedetet,  és lementem, hogy szellőztessem meg az agyamat. Miután hazamentem, olyan lelkesen készültem, hogy öröm volt rámnézni [...]. Utána a tesómmal foglalkoztam, aki bőgött. Utána zenét hallgattam.

 




Na milyen volt?


Tőkés József Roland (VI. E): Először izgultam, mert nem tudtam mi lesz a felmérőben. De könnyű volt. Két csoportra voltunk osztva. Az 1. csoport állatokról szóló szöveget kapott, de én a másodikban voltam, és a Jégkorszak 4-ről szóló szöveget kaptunk három nyelven: románul, magyarul és angolul. Holnap pedig fizikából, matekből és biológiából írunk, remélem az is ugyanilyen könnyű lesz, mint a mai!

Becze Dalma: A hatodikosok zárják a szintfelmérőt (volt tanítványunk cikke a SZÉKELYHONon)