szerda

Négyen harmadikok

 


Bálint Blanka, Szabó Ákos, Adorjáni Jóel, Bartha Katalin, Lengyel Emese


Adorjáni Jóel: A Kárpát-medencei Magyar Feltalálók, Tudósok és Felfedezők Csapatverseny egy érdekes vetélkedő. A felkészülés alatt rengeteg új információt tudtam szerezni. A versenyt számítógépen kellet megírjuk, ami egy új élményt adott. Bízom benne, hogy a csapat kitartó munkája Szovátán is megmutatkozik.


Bálint Blanka: Én, Ákos, Jóel és Katika részt vettünk egy földrajzos versenyen. Február 6-án volt egy próbateszt, Ezen 62 százalékot értünk el, és egy kicsit csalódott voltam, de bíztam benne, hogy a rendes versenyen jobban sikerül. Február 13-án volt a verseny, ahová már picit magabiztosabban mentem. A versenyen 81 százalékot értünk el. A tanárnő nagyon büszke volt ránk. Egy hét múlva megtudtuk, hogy a 97 csapatból harmadikként továbbjutottunk. Április 29-én pedig megyünk Szovátára.


Bartha Katalin: A Kárpát-medencei Magyar Feltalálók, Tudósok és Felfedezők Csapatversenye előtt én izgultam., de nem is. Azt már az első perctől láttuk, hogy komplikált és nehéz. Rengeteg dátum, név, tárgy neve kellett. Nem gondoltam volna, hogy tuvábbjutunk, de mégis megtörtént.