csütörtök

Olimpiai nap

 Ferencz Éva tanárnő: Több mind 40 gyerek képviselte az iskolánkat június 2.-án az Olimpiai krosz versenyen amit a Somostetőn tartottak, ahol 3 érmet is nyertek.
Feczkó Zoltán: Ezt az olimpiai napot a Somin rendezték. Ott a résztvevők 1200-1500 métert futottak. De persze én is ott voltam és én az egész közül a huszonötödik lettem. Az elején sokkal hátrébb voltam, de aztán a legtöbben akik előttem voltak lemaradtak. A legfiatalabb résztvevő az osztályunkban járó egyik fiú tesvére volt, és a legidősebb egy másik osztálytársunk apja.




Horváth Kovács Mátyás: Szerintem ez egy nagyon ötletes rendezvény volt, azért is mert osztálytársainkkal összegyültünk egy szombat reggel a Somostetőn az állatkert előtt. Elég nehéz volt a táv, de meg lehetett pihenni közben, és vizet is adtak. Iskolánkból is nyertek a 2000-es korosztályból. Szakács Erik lett az első helyezett, és Magyarosi László futott be másodiknak. Persze ott voltak a bölcsködő falusi gyerekek, akik szentül hitték, hogy elsők lesznek, de aztán hamar elfáradtak.

Képek: Ferencz Éva