szerda

Gyéresi Ibolya-Kreszcencia tantárgyversenyekről

    Nagyon hálás vagyok a fizikatanárnőmnek, Bíró Ilonának, hogy konzultációk alkalmával foglalkozott velünk, amit nem értettem, megmagyarázta ... Tudom, hogy a segítsége nélkül nem érhettem volna el ilyen jó eredményeket, sikereket : I. helyezést a megyében, az Evaluare Fizikaversenyen; V. helyezést a Fizika Olimpiász megyei szakaszán; I. helyezést Maros megyében az Öveges József Fizikaversenyen, amely eredményeit összesítve V. lettem az országban, így mehetek tovább az Erdélyi Döntőre, Kolozsvárra, április 14.-én. Ezért most komolyabban veszem a fizika feladatok megoldását, mert tudom, hogy szükségem van rájuk... Az olimpiászon részt vett még az osztálytársaim közül Nagy Eszter Jáhel, ő 21. lett. Az Öveges József Fizikaversenyen Jáhel és Pádár Zsuzsa is részt vett, Jáhel 41. lett a 160 tanuló közül.


Kémia Olimpiász megyei szakasza - a ”Gheorghe Marinescu” líceumnál

    Nagyon rendes volt velünk a kémiatanárnő, mivel év elején átvette velünk a VII.-es anyagot. A tanárnő, Péterfy Erika, az év folyamán jól leadta a leckéket; én nagyon meg vagyok Vele elégedve és a tanítási módszerével is. Ezért is döntöttünk úgy Zsuzsával, hogy részt veszünk a Kémia Olimpiászon. A tanárnő tartott külön konzultációkat erre a versenyre. Kicsit féltünk Zsuzsával a versenytől, de megpróbáltuk és felmértük magunkat... Végül én XIII. lettem és Zsuzsa kicsivel mögöttem végzett. - Nem lehet mindig díjat kapni, de úgy is nyertesek vagyunk, mivel részt vettünk...